Welcome!

This community is for professionals and enthusiasts of our products and services.
Share and discuss the best content and new marketing ideas, build your professional profile and become a better marketer together.

Удирдамж

Би энд ямар төрлийн асуулт асуух боломжтой вэ?

Энэ бүлэг нь мэргэжлийн, урам зоригтой хэрэглэгчид, түншүүд болон программистуудад зориулагдсан. Та дараах сэдвээр асуулт асуух боломжтой:

  • хэрхэн Odoo - г тодорхой дэд бүтэц дээр суулгах,
  • Odoo - г хэрхэн өөрчилж тодорхой бизнес хэрэгцээнд тааруулах,
  • Odoo - г тодорхой бизнес хэрэгцээнд ашиглах хамгийн сайн арга юу вэ,
  • хэрхэн өөрийн хэрэгцээнд зориулж модуль хөгжүүлэх,
  • Odoo үйлчилгээний саналуудын тухай тодорхой асуултууд, г.м.

Асуухаасаа өмнө - ижил төстэй асуултууд байгаа эсэхийг хайж үзээрэй. Та асуултуудыг гарчиг эсвэл пайзаар нь хайх боломжтой. Мөн өөрийн асуултанд хариулж болно.

Хэт субьектив ба маргаантай эсвэл энэ бүлэгт хамааралгүй асуулт асуухаас зайсхий.

Би асуух үедээ юунаас зайлс хийх хэрэгтэй вэ?

Та зөвхөн өөрт тулгарсан бодит асуудлуудын талаар практик, хариулж болохуйц асуултууд тавих хэрэгтэй. Нуршуу, нээлттэй асуултууд нь энэ сайтын ашиг тусыг бууруулж, бусад асуултуудыг эхний хуудсаас түлхдэг.

Асуултууддаа туг хатгуулах, устгуулахаас сэргийлж хувийн асуулт тавихаас зайлс хийгээрэй ...

  • асуулт болгон зөв: "Таны дуртай ______ юу вэ?"
  • асуултанд хариулт дагуулж илүү хариулт хүсэх: "Би ______ -нд ______ -г ашигладаг. Та нар юу ашигладаг вэ?"
  • шийдвэрлэх бодит асуудал алга: "Бусад хүмүүст над шиг санагддаг болов уу."
  • бидэнд нээлттэй, таамагласан асуулт тавидаг: "______ - вэл яах вэ?"
  • энэ бол асуултаар дүрээ хувилгасан дургүйцэл: “______ хөгийн, тийм ээ?”

Хэрэв та эдгээр жишээний аль нэгд хамаарч байвал эсвэл таны асуулт тавих шалтгаан "Би ______ - н талаарх хөөрөлдөөнд оролцмоор байна", гэвэл та энд биш манай мэйл жагсаалт дээр асуултаа тавих хэрэгтэй. Гэхдээ, хэрэв таны шалтгаан "Бусад хүмүүс надад ______ - г тайлбарлаж өгөөсэй" бол зүгээр.

(Дээрх хэсгийг Stackoverflow - н түгээмэл асуултуудаас жишээ авсан болно.)

Илүү олон:

  • Хариулт нь асуулт нэмэх эсвэл дэлгэрүүлэх ёсгүй. Үүний оронд асуултыг засах эсвэл асуултын сэтгэгдэл нэмнэ үү.
  • Хариулт нь бусад хариултын сэтгэгдэл байх ёсгүй. Үүний оронд бусад хариулт дээр сэтгэгдэл нэмнэ үү.
  • Хариултууд нь зүгээр л бусад асуулт руу чиглүүлэх ёсгүй. Үүний оронд асуулт дээр "...-тай давхардсан байх магадлалтай" гэсэн сэтгэгдэл үлдээнэ үү. Гэхдээ бусад асуулт эсвэл хариулт дээр чухал нэмэлт мэдээллээр хангасан холбоос оруулахад зүгээр.
  • Хариултууд нь шийдлийн зөвхөн холбоосыг агуулах ёсгүй. Үүний оронд хуулж тавиад ч хамаагүй шийдлийн талаарх тайлбар текстыг хариултанд оруулна уу. Холбоос ашиглаж болох ч энэ нь хариулт дээр нэмэлт болох, эх сурвалжийг дурьдах эсвэл нэмэлт материалаар хангах ёстой.

Би хариулах үедээ юунаас зайлс хийх хэрэгтэй вэ?

Хариулт нь асуулт нэмэх эсвэл дэлгэрүүлэх ёсгүй. Үүний оронд асуултыг засах эсвэл сэтгэгдэл нэмнэ үү.

Хариулт нь бусад хариултын сэтгэгдэл байх ёсгүй. Үүний оронд бусад хариулт дээр сэтгэгдэл нэмнэ үү.

Хариултууд нь зүгээр л бусад асуулт руу чиглүүлэх ёсгүй. Үүний оронд "...-тай давхардсан байх магадлалтай" гэсэн сэтгэгдэл үлдээнэ үү. Гэхдээ бусад асуулт эсвэл хариулт дээр чухал нэмэлт мэдээллээр хангасан холбоос оруулахад зүгээр.

Хариултууд нь шийдлийн зөвхөн холбоосыг агуулах ёсгүй. Үүний оронд хуулж тавиад ч хамаагүй шийдлийн талаарх тайлбар текстыг хариултанд оруулна уу. Холбоос ашиглаж болох ч энэ нь хариулт дээр нэмэлт болох, эх сурвалжийг дурьдах эсвэл нэмэлт материалаар хангах ёстой.

Хариултууд нь мэтгэлцээн үүсгэх ёсгүй Энэ бүлгийн А&Х нь хөөрөлдөөний бүлэг биш юм. Та өөрийн хариултанд мэтгэлцээн оруулахаас зайлс хийгээрэй. Учир нь мэтгэлцээн нь асуулт ба хариултуудын мөн чанарыг багасгадаг. Товч хөөрөлдөөнд сэтгэгдлийг ашиглана уу.

Асуулт эсвэл хариултад санал нэмэгдэх үед түүнийг оруулсан хэрэглэгчид "карма оноо" өгдөг. Эдгээр оноо нь бүлгээс үзүүлж буй итгэлийн хэмжүүр юм. Үүн дээр үндэслэн хэрэглэгчдэд янз бүрийн тохируулгын даалгавруудыг аажмаар оноодог.

Жишээлбэл, хэрэв та сонирхолтой асуулт тавих эсвэл тустай хариулт өгвөл таны оролт дээр санал нэмэгдэх болно. Харин ташаа хариултын саналаас хасна. Нэмэх санал бүр 10 оноо өгч, хасах санал бүр 10 оноог хасдаг. Өдөр бүр асуулт эсвэл хариулт дээр цуглуулах 200 онооны хязгаар бий. Төгсгөлд байгаа хүснэгтэнд тохиргооны даалгаврын төрөл бүрт шаардагдах нэр хүндийн оноог харуулсан.

Яагаад бусад хүмүүс миний асуулт/хариултыг засах боломжтой юм бэ?

Энэ сайтын зорилго бол Odoo - той холбоотой асуултуудад хариулах хэрэгцээт мэдлэгийн суурийг цогцлоох юм.

Тиймээс мэдлэгийн суурь агуулгын ерөнхий чанарыг сайжруулахын тулд энэ сайтын туршлагажсан хэрэглэгчид асуулт болон хариултуудыг википедиа хуудас шиг засах боломжтой. Ийм эрхийг хэрэглэгчийн карма түвшин дээр суурилж олгоно: таны карма хангалттай өндөр болох үед та ч мөн үүнийг хийх боломжтой болно.

Хэрэв энэ арга танд таалагдахгүй байгаа бол бүлгийг хүндлээд оронд нь Google+ бүлгүүдийг ашиглаарай.

5 санал нэмэх, сэтгэгдэл нэмэх
50 санал хасах
30 текст холбоос оруулж, файлууд ачааллах
750 таны намтрыг tooltip - ээр харуулах боломжтой
50 өөрийн сэтгэгдлийг устгах
100 доромжид туг хатгах, өөрийн асуултуудыг хаах
300 бүх бичлэгийг засах, доромж тугуудыг харах
500 бүх хариултыг зөвшөөрнө
500 аль ч сэтгэгдлийг устгах
500 аль ч бичлэгүүдийг хаах
1.000 аль ч асуулт эсвэл хариултыг устгах

Холбоотой байх

Энэ Бүлгэмийн тухай

Энэ бүлэг нь манай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний мэргэжилтнүүд болон сонирхогчидод зориулагдсан. Шилдэг агуулга, шинэ маркетингийн санааг хуваалцаж хэлэлцэн, өөрийн мэргэжлийн профайлыг үүсгэж хамтдаа илүү мундаг маркетингч болоорой. Back to Тусламж